Sanoma Games

Luovilla ratkaisuilla aktivoivaa markkinointia

Sanoma Games on vuodesta 2007 toimittanut asiakaspelejä ja ratkaisuja sadoilta eri yrityksiltä miljoonille käyttäjille.

Lisäksi tarjoamme viihdettä noin 300 000 eri käyttäjälle viikoittain sivustojemme ja visojemme kautta. Toimitamme valmiit tuotteet asiakkaan toiveiden mukaisesti ja lisäksi tarjoamme edullisia näkyvyysratkaisuja Sanomien medioissa.

WSOY: Kirjalahjakone

Telia: Testillä tarpeet tutuiksi

Moccamaster: Peli sitouttaa kuluttajan

Finnair / Ilmailuopisto: Peli helpottaa rekrytointia

Škoda: Monikanavainen yhteistyö

IS Cup 4: EA Sports NHL 20 turnaus

FM Mattsson / Mora LionX-suihkut: Bränditekeminen mukana mainonnassa

Varta: Luovat toteutukset huomionherättäjinä

KIA: Monikanavaista aktivointia

Fazer Makeiset: Testi tuotti makeaa dataa

Suomen Jääkiekkoliitto: Kohderyhmän aktivointia kisalla

Ruutu: Viihdettä käyttäjille

LEGO: Omat pelit paremmin esille